donderdag 24 april 2014

Kaas bestellen

Kaas bestellen

Wilt u graag eens kaas bestellen? Dan bent u bij de Goudse Kaas Shop op het juiste platform. U kunt via deze website allerlei verschillende soorten Hollandse kaas bestellen tegen scherpe tarieven. Ik doe dit ook regelmatig. Ik heb verschillende vrienden in het buitenland en stuur ze elk jaar een cadeautje tijdens hun verjaardag. Ik vind het leuk om dan iets te sturen dat typisch Nederlands is. Vorig jaar stuurde ik iedereen een tulp in combinatie met een brief. Het jaar daarvoor een zak zoute drop en dit jaar stuur ik alle vrienden een Boerenpond Kaastoren. De Goudse Kaas Shop biedt verschillende kaaspakketten aan en de Kaastoren is een befaamd pakket binnen het uitgebreide assortiment van dit Hollandse bedrijf. 
Kaas bestellen kan via de webshop.
Kaaspakket

Kaas bestellen, het ideale cadeau
Ik zocht al een tijdje naar interessante cadeaus toen een collega me wees op de online kaaswinkel met Goudse kazen. Nadat ik het assortiment bekeken had en een afweging had gemaakt tussen de verschillende zuivelproducten kwam de Boerenpond Kaastoren als uitkomst. Ik ging daarnaast direct een aantal stukken kaas bestellen voor op mijn eigen bruine broodje. Binnen één dag werd de bestelling afgeleverd bij mij huis. Het eerste kaaspakket voor één van mijn buitenlandse vrienden is ook al gearriveerd. Binnen twee werkdagen bezorgde de Spaanse bezorgen een pakket vol met heerlijke Goudse kazen. 
Hele kaas bestellen
Makkelijk bestelproces, snelle levering
Bent u na dit verhaal enthousiast en wilt u ook kaas bestellen? Ik kan iedereen het aanraden om een bestelling te plaatsen bij de Goudse Kaas Shop. Het bestelproces is gemakkelijk en de levertijd is snel en effectief:
1. Nederlandse bestelling worden binnen 1 werkdag afgeleverd
2. Binnen de Europese Unie duurt het maximaal 3 dagen
3. Buiten de Europese Unie is de levertijd ongeveer 10 dagen
Het is altijd een leuk cadeautje voor binnen- en buitenlandse vrienden.

Via deze link kan u uw kaas bestellen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten